بانک کشاورزی

تاریخ: 13 تیر 1388

کیوسک اطلاع‌رسانی با قابلیت ارائه خدمات بانکی در بانک کشاورزی راه‌اندازی شد

اولین کیوسک اطلاع‌رسانی با قابلیت ارائه خدمات بانکی، در شعبه شهرآرا تهران نصب و راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این اقدام با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات حوزه بانکداری الکترونیکی و به منظور کاهش ازدحام در باجه ها و دستگاههای خودپرداز صورت گرفته و قرار است تا پایان سال جاری 200 کیوسک در مراکز خدمات رسانی الکترونیکی 24 ساعته و شعب پرازدحام این بانک نصب و راه‌اندازی شود.
بر اساس این گزارش نقل و انتقال وجوه بین تمام کارتها و حسابهای سیستم مهر، نمایش و چاپ تراکنش‌ها و کارکرد حساب و مانده کلیه حسابهای مشتریان، پرداخت قبوض و اعلام مفقودی کارت از قابلیت های این دستگاه است.
این گزارش می‌افزاید در حال حاضر این خدمات به دارندگان کارتهای مهر بانک کشاورزی ارائه می شود و با توجه به امکانات و قابلیت های آن در آینده ای نزدیک این خدمات به دارندگان کارتهای عضو شبکه شتاب نیز ارائه خواهد شد.